SKYDATA DRONE HUOLTOPALVELUT
Tarjoamme palveluna DJI ja Autel laitteiden takuu- ja normaalihuoltoja, lähettämällä huoltolaitteen kuriirilähetyksenä valmistajan viralliseen huoltopisteeseen.
HUOLTOLAITTEIDEN TOIMITUSOSOITE
Skydata Oy / huolto
Vesikuja 4a - 2.kerros
02200 ESPOO
Info@skydata.fi
Muista lähettää laite meille perille pakettina ja laittaa lähetykseen mukaan vikakuvaus, täydelliset lähettäjän tiedot ja mahdollinen palautusosoite, jos se poikkeaa yhteystiedoista!
Huoltopalvelumaksu ja korjauskulu laskutetaan asiakkaalta laitteen palautuksen yhteydessä yhdessä kotimaan kuljetuskulun kanssa.
Huollon palvelumaksu: 179 € alv.0%
Huoltopalvelun periaatteet
Skydata auttaa asiakasta saamaan rikkoontuneen laitteen, niin takuu- kuin muissa vikatilanteissa valmistajan viralliseen huoltoon.
Palvelu on aina maksullinen, mikäli asiakkaalla ei ole Skydatan kanssa erikseen sovittua tukisopimusta myös takuutapauksissa.
Palvelun hinta on kaikille asiakkaille 179€ alv. 0% jonka lisäksi laskutetaan mahdolliset valmistajan veloittamat korjauskulut ja kuljetuskulut kotimaassa.
Huoltopalvelu takuulaitteille
Nykyään valmistajat tarjoavat yksityisille ja yrityksille huoltopalveluita suoraan valmistajan toimesta. Asiakkaan tulee siis ottaa normaalitilanteessa yhteyttä suoraan valmistajan tukeen tai huoltoon, myös takuutapauksissa.
Esimerkiksi DJI ei korvaa normaalisti takuunalaisen laitteen lähetys- tai muita kuluja Skydatalle. Huoltopalvelun ideana onkin, helpottaa asiakkaan vaivaa ja nopeuttaa laitteen huoltoa, tarjoamalla kauttamme maksullista huoltopalvelua asiakkaillemme.
Huoltopalvelun toimintaperiaate
-
Suosittelemme aina ennen huoltolaitteen lähetystä meille, ottamaan yhteyttä emaililla ja kertomaan minkälaisesta viasta on kysymys
-
Pystymme korjaamaan tiettyjä pikkuvikoja, päivitys ristiriitoja ja vastaavia ongelmia myös Suomessa
-
Yhteydenoton jälkeen toimita rikkoontunut laite ilman akkuja ja muita lisävarusteita alla olevaan osoitteeseen antamillamme tiedoilla perille toimituksena (emme nouda postista tai Matkahuollosta päivittäin tavaraa)
-
Kun laite saapuu meille, tarkistamme sen pikaisesti varmistaaksemme voimmeko auttaa jo Suomessa
-
Mikäli laitetta ei voi korjata meidän toimesta, teemme valmistajalle RMA ilmoituksen ja lähetämme laitteen kuriirikuljetuksena valmistajan viralliseen huoltoon seuraavana arkipäivänä saapumisesta
-
Valmistaja ilmoittaa meille meneekö laite takuuseen tai laskun laitteen korjaamisesta, jonka maksamme Skydatan toimesta
-
Laite palautetaan meille kuriirikuljetuksena ja lähetetään asiakkaalle takaisin välittömästi seuraavana arkipäivänä ellei toisin sovita
Mikäli et halua maksaa huoltopalvelusta, voit tehdä huoltolähetteen suoraan DJI:n sivuilla alla olevan linkin kautta!