top of page
2W4A4563_edited.jpg

SKYDATA DRONE HUOLTOPALVELUT

Tarjoamme palveluna DJI ja Autel laitteiden takuu- ja normaalihuoltoja, lähettämällä huoltolaitteen kuriirilähetyksenä valmistajan viralliseen huoltopisteeseen.

Circuit Board Repair
Process of Mobile Repair

HUOLTOLAITTEIDEN TOIMITUSOSOITE

Skydata Oy / huolto
Vesikuja 4a - 2.kerros

02200 ESPOO
Info@skydata.fi

Muista lähettää laite meille perille pakettina ja laittaa lähetykseen mukaan vikakuvaus, täydelliset lähettäjän tiedot ja mahdollinen palautusosoite, jos se poikkeaa yhteystiedoista!

Huoltopalvelumaksu ja mahdollinen korjauskulu laskutetaan asiakkaalta laitteen palautuksen yhteydessä.

Huollon palvelumaksu:       179 € alv.0%

Huoltopalvelun periaatteet

Skydata auttaa asiakasta saamaan rikkoontuneen laitteen, niin takuu- kuin muissa vikatilanteissa valmistajan viralliseen huoltoon.

Palvelu on aina maksullinen, mikäli asiakkaalla ei ole Skydatan kanssa erikseen sovittua tukisopimusta myös takuutapauksissa.

Palvelun hinta on kaikille asiakkaille 129€ alv. 0% jonka lisäksi laskutetaan mahdolliset valmistajan veloittamat korjauskulut. 

Huoltopalvelu takuulaitteille

Nykyään valmistajat tarjoavat yksityisille ja yrityksille huoltopalveluita suoraan valmistajan toimesta. Asiakkaan tulee siis ottaa normaalitilanteessa yhteyttä suoraan valmistajan tukeen tai huoltoon, myös takuutapauksissa. 

Esimerkiksi DJI ei korvaa normaalisti takuunalaisen laitteen lähetys- tai muita kuluja Skydatalle. Huoltopalvelun ideana onkin, helpottaa asiakkaan vaivaa ja nopeuttaa laitteen huoltoa, tarjoamalla kauttamme maksullista huoltopalvelua asiakkaillemme.

Huoltopalvelun toimintaperiaate

  • Suosittelemme aina ennen huoltolaitteen lähetystä meille, ottamaan yhteyttä emaililla ja kertomaan minkälaisesta viasta on kysymys

  • Pystymme korjaamaan tiettyjä pikkuvikoja, päivitys ristiriitoja ja vastaavia ongelmia myös Suomessa

  • Yhteydenoton jälkeen toimita rikkoontunut laite ilman akkuja ja muita lisävarusteita alla olevaan osoitteeseen antamillamme tiedoilla perille toimituksena (emme nouda postista tai Matkahuollosta päivittäin tavaraa)

  • Kun laite saapuu meille, tarkistamme sen pikaisesti varmistaaksemme voimmeko auttaa jo Suomessa

  • Mikäli laitetta ei voi korjata meidän toimesta, teemme valmistajalle RMA ilmoituksen ja lähetämme laitteen kuriirikuljetuksena valmistajan viralliseen huoltoon seuraavana arkipäivänä saapumisesta

  • Valmistaja ilmoittaa meille meneekö laite takuuseen tai laskun laitteen korjaamisesta, jonka maksamme Skydatan toimesta

  • Laite palautetaan meille kuriirikuljetuksena ja lähetetään asiakkaalle takaisin välittömästi seuraavana arkipäivänä ellei toisin sovita

Mikäli et halua maksaa huoltopalvelusta, voit tehdä huoltolähetteen suoraan DJI:n sivuilla alla olevan linkin kautta!

DJI LAITTEIDEN HUOLTOILMOITUS

Kiitos ilmoituksesta - palaamme pikaisesti asiaan!

Huoltopalvelun avulla, asiakkaamme saavat laitteensa valmistajan huoltoon nopeasti ja asianmukaisesti, ilman että asiakkaan täytyy opetella valmistajien huoltokäytännöt "

bottom of page